Trochę się pozmieniało..

17:23 Mou 0 Comments

Witam!

Nie trudno zauważyć, że nie jestem już tą szesnastoletnią dziewczyną, która wówczas prowadziła ów bloga. Dwa latka doszły, hell yeah. Postanowiłam, że wracam! Tutaj, gdzie moje ukochane miejsce, mój Miejscownik. Dziecinną nadal można mnie nazwać, mimo lat osiemnastu. Ale któż z nas nie jest dziecinny? 
Co zamierzam? Od jakiegoś czasu zajmuję się pisaniem, konkretnie krótkich poematów. Nie powiem, kręci mnie to, ale i pomaga w trudniejszych chwilach. Myśli przepisuję na papier, a z papieru będę chciała przepisywać je tutaj. Chcę także wrócić do fotografii, amatorskiej oczywiście. Nie mam specjalnych zdolności artystycznych, wyżywam się, moja dusza staję się bardziej lekka.

Krytyka? Proszę bardzo! Zapraszam tu wszystkich. Zdaję sobie sprawę z tego, iż nie jestem profesjonalną pisarką/fotografem, ale oni, tak jak i ja, na krytykę muszą być przygotowani.

W moim "pisarskim" dorobku niewiele dóbr pozostało. Żegnając się z przeszłością, pozbyłam się kilku wierszy. Nie żałuję. Zaczynam od nowa zdobywać doświadczenie. Tak jakbym stawiała pierwsze kroki w wieku 2 lat. Tak jakbym po raz pierwszy powiedziała słowo "tata" (Tak, mój papa był przeszczęśliwy! Cóż za zaszczyt go spotkał!).

Ah, już sam wpis informacyjny zaczyna przypominać grafomanię. Nie przedłużając - witam ponownie!

Mam nadzieję, że zostaniecie :)

0 komentarze: